Πολιτικη επιστροφων

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η ακύρωση της παραγγελίας είναι εφικτή στις εξής περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, μπορείτε να αφαιρέσετε το προϊόν από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί “αφαίρεση”. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 28410 89507 και να ακυρώσετε την παραγγελία σας.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ:
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρίας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» (το οποίο θα βρείτε εδω). Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρίας. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρίας, τότε τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος βαραίνουν την εταιρία. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρίας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Μετά την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρία, επεξεργάζεται άμεσα το αίτημα του πελάτη ο οποίος ενημερώνεται με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσης του αιτήματος.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:
Η εταιρία δεν δύναται να παρέχει δικαίωμα αντικατάστασης. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρίας το κόστος επιστροφής βαραίνει την τελευταία.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος.
Το είδος που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «έντυπο επιστροφής» εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των δεκαπέντε (15) ημερών.
Σημείωση: Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες του photokiosk.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη η εταιρία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

www.photokiosk.gr
Κοντογιάννη 17, Άγιος Νικόλαος Λασιθίου, Κρήτη, Τ.Κ 72100
Τηλ: 28410 89507

Το καλάθι μου
Κατηγορίες